هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

سرمربی تیم مهرام با ابراز تاسف از اتفاقات ایچاد شده در دیدار سوم فینال لیگ بسکتبال به سال های مربیگری اش در بندرامام اشاره کرد و گفت: هیچ وقت طی این سال ها از تماشاگران تیمم نخواستم که دست به حاشیه سازی زده و برای تیم مقابل دردسر درست کنند.

مصطفی هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه پیروزی مهرام در دیدار سوم فینال به خاطر شایستگی‌های بازیکنان این تیم بود، اظهارداشت: باخت، باخت است و ممکن است برای هر تیمی رقم بخورد. ما هم دو دیدار اول فینال را واگذار کردیم و در واقع 2 بر صفر عقب افتادیم اما در دیدار سوم یکی از شکست‌ها را جبران کردیم. البته هیچ کاری به زور و با گردن کلفتی انجام شدنی نیست.

وی با اشاره به حاشیه‌هایی که دیدار سوم فینال به همراه داشت، ادامه داد: همه خود را محق و صادق جلوه می‌دهند  و مثلا می‌گویند چیزهایی بود که بعدا به آنها اشاره خواهم کرد در حالیکه این کار درست نیست. نباید بعد از رقم خوردن نتیجه‌ای که باب میل نیست، دنبال بهانه بود و واقعیت را کت‌مان کرد. امشب دیدار چهارم فینال برگزار می‌شود و در آن هم نمی‌توان به زور نتیجه گرفت.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام با بیان اینکه من هم خیلی از کارهای اشتباهی که دیگران انجام می‌دهند را بلد هستم اما به خود اجازه انجام آنها را نمی‌دهم، تصریح کرد: بسکتبال حرمت و خط قرمزهایی دارد که باید رعایت شوند. متاسفانه اتفاقات دیدار سوم فینال در جایی افتاد که تیم میزبان آنجا هیچ کاره است.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که "چه شد که دیدار مهرام و پتروشیمی در تهران به حاشیه آنهم از سوی تماشاگران کشیده شد"؟، گفت: باید جلوی هر کاری را از همان ابتدا گرفت نه در نیمه راه؛ وقتی هیچ مقام و مسئولی مقابل اتفاقات و بداخلاقی‌های بندرامام نمی‌ایستد و جلوی آن را نمی‌گیرد، خوب معلوم است که جسارت برای تکرار آن حتی در تهران بیشتر می‌شود. خدا را به شهادت می‌گیرم که در همین دیدار روز گذشته میله‌ای آهنی از طبقه بالا به سمتم پرتاب شد و درست از کنار سر و گردنم گذشت و به زمین افتاد که اگر آن میله به سرم خورده بود، باید الان در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) به دنبالم می‌آمدید.

وی با بیان اینکه در جریان درگیری‌های ایجاد شده سنگی هم به کنارم پرتاب شد که اگر به بدنم می‌خورد، صدمه می‌‎دیدم، به این پرسش که "سالن آزادی روز گذشته همزمان میزبان تماشاگران پرتعدادی از دو تیم بود. فکر می‌کنید اشیای پرتاب شده به سمت شما از طرف تماشاگران حریف بوده است"؟، اینگونه پاسخ داد: خوب معلوم است، تماشاگران مهرام که خودزنی نمی‌کنند. مشخص بود که این وسایل از کجا و از طرف چه کسانی پرتاب می‌شود.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام به خیلی از اتفاقات ایجاد شده در بندرامام اشاره کرد و خاطرنشان کرد: چرا باید در بندرامام برق قطع شود و کولر خاموش شود؟رخ دادن همه این اتفاقات در یکجا مگر می‌شود؟ پس این وسط نقش ورزش و اخلاق‌مداری در آن چه می‌شود؟ مملکت ما قانونمند است و باید جلوی این اتفاقات را گرفت نه اینکه اجازه پیشروی آن را داد. من هم مردم بندرامام را دوست دارم اما هیچ وقت طی سه سالی که آنجا بودم از آنها نخواستم چنین کارهایی را انجام دهند.

هاشمی با ابراز امیدواری از اینکه دیدار چهام فینال و حتی دیدارهای آینده تحت تاثیر حاشیه‌های بازی سوم قرار نگیرد و در فضایی آرام برگزار شود، تاکید کرد: اینکه این اتفاقات از کجا آب می‌خورد را نمی‌دانم اما با صراحت می‌گویم ایجاد درگیری و جنجال پیش از آغاز کوارتر چهارم و زمانیکه مهرام جلو است و نیازی اینگونه حواشی ندارد، بی دلیل نبوده است. به هر حال این اتفاقات باعث عصبی شدن بازیکنان ما و محق شدن نفرات حریف شد.

"مهرام در دیدار چهارم هم می تواند برنده از زمین مسابقه خارج شود"؟، مصطفی هاشمی در پاسخ به این پرسش گفت: هدف همه تیم‌هایی که به فینال می‌روند دستیابی به قهرمانی است. اطمینان داشته باشید مهرام هم هدفی جز این ندارد اما هیچ وقت نمی‌گویم قطعا در دیدار امروز هم برنده خواهیم شد. از نظر من مربی که اینگونه حرف می‌زند باید در عقلش شک کرد. ما در بندرامام به خاطر نداشتن عملکرد خوب در بازی اول و راهنمایی اشتباه من در بازی دوم شکست خوردیم و حالا باید این دو شکست را جبران کنیم سپس برای پیروزی‌های بعدی تا رسیدن به قهرمانی تلاش کنیم.

به گزارش مهر، دیدار سوم مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که روز دوشنبه در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد، پیش از آغاز کواتر چهارم با درگیری میان تماشاگران دو تیم همراه شد که توقف نیم ساعته بازی را به دنبال داشت. دیدار چهارم این مرحله عصر امروز سه شنبه برگزار می‌شود.




برچسب‌ها: سوپرلیگ کشور,
[ چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393 ] [ 12:5 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 178602
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar